Gaming glasögon prisjakt

Hej.

Provade nyligen en kamrats gaming glasögon vars den jäveln fick som vinst på en utlottning på internet genom insta, skall självfallet handla en del ensam! Men jag hittade ett par via prisjakt som jag fick tag i!! Så jäkla nöjd! Det tog mig en stund att hitta rätt men jag läste på om spelglasögon på den här bloggen och bestämde mig omedelbart när jag läst klart 🙂

Men om du vill gibba videospel som ni strävar efter att ha ha mycket frames per second, såsom BF1,så kan det faktiskt påverka ens Frames per second och andra metrics på din PC. Ibland så är det svårt att skilja bland färgscheman när allt blir mörkare. Det innebär ju att jag personligen gillar gaming glasögon istället för mjukvara, fast det är i alla fall min ensamma åsikt och det kan ju hända att det ej passar för just dig!

Spelbrillor har på sig för att lindra stressade och plågade ögon under tiden man gibbar TV-spel längre stunder, som potentiellt förorsaka sömnoroligheter samt fler utmaningar.

Flera pro gamers nyttjar dem för att kunna lira optimalt, och   långa sessioner. Det existerar  ett flertal med cases, som t.ex potti ifrån SK . Förövrigt så kan man finna en drös av detaljer online om Varför det kan vara vettigt att införskaffa egna

Många alternativ som läsarna ibland  är mjukvara som Flux eller inbyggd funktionalitet i vissa spelskärmar, detta kan funka när man gör tråkiga saker på datorn, till exempel titta din mailbox eller surfa på exlporer.

Fast om ni tänker lira games som kräver hög ha hög FPS, t.ex Battlefield,så kan det ibland beröra ens FPS och/eller annan värden på datorn. Ibland kan det även vara svårt att urskilja färgerna lika bra. Så det betyder att att jag faktiskt föredrar gaming-glasögon innan program, men det är enbart min personliga reflektion och det kanske kan vara så att det icke funkar för för just er!

Leave a Reply

